Loading...

Wednesday, 25 January 2012

Cute as a bear!

So recently I'v swapped my Blackberry for a Iphone I must admit it took me a while to decide weather I should do it as I have had a Blackberry for about 3 years now and loved them but i finally decided to make a change and jump on the Iphone band wagon. This will probably only be a short post but I just had to show you my new phone case!. I'v been seeing these all over ebay and I was desperate for one but as I had Blackberry Torch they didn't do it for my phone so as soon as I bought my Iphone I bought the case straight away!.



It
It does make my phone look mahoooosive! but I don't even care because I love it so much, I know it's not to everbodys taste because my Mum absolutley hates it. How could she hate it? its so cute and tacky lol!. Unfortunatly the Ebay seller I bought mine off has now sold out but if you type 'Rilakkuma' in there ard plenty more sellers that sell the exact same cases in a range of different colours!.
What do you think of my phone bear case?.
Lots of love
Liv xxxx

25 comments:

  1. Boohoo I can't get it for my phone :( they're soooo cute!

    ReplyDelete
  2. awww i think its really cute,iv just got a plain pink case for my i-phone, deffo need one like this in my life! haha x

    ReplyDelete
  3. I have a rilakkuma bear too :) Just done a post on mine ive got the little white bear :) and the cat ear one. Ive never seen yours though its really different! i love it :) xx

    ReplyDelete
  4. thats so cute xx

    Anyone follow me and i will follow you back xxxx
    @MissLauren____
    Follow me xx

    @MissLauren____
    https://twitter.com/#!/MissLauren____

    http://missslauren.blogspot.com/
    http://ravingbeautyx.blogspot.com/

    Follow me x

    ReplyDelete
  5. Ohhh im getting an iPhone soon too, changing from a Blackberry and Ive also had a blackberry for 3 years lol... love this case.. amazing! xx

    ReplyDelete
  6. That is very cute!
    http://lottie-loves-beauty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. This is super cute! I want it nowww. x

    ReplyDelete
  8. I love it!! It soooo cute! I think nobody in Czech republic has it..so I'm going to buy it :-DD Thx for it.

    ReplyDelete
  9. Soo cute!! I want one :)

    http://ameliasallsorts.blogspot.com/
    xx

    ReplyDelete
  10. this is amazing do you know if you can get it for smasung? if not that is soooo unfair lol. love your blog and youtube channel you are amazing!

    ReplyDelete
  11. haha love it!! i just got myself a panda case :-)

    ReplyDelete
  12. Your going to be much happier with your iPhone :)
    I love the case, I've heard so much about it I'm going to buy one.
    I love your videos
    Follow
    Www.eminepasa1.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. I like it but I had a similar one and couldnt use the buttons properly on the side or top at all!! Is yours like that??

    ReplyDelete
  14. love it.
    check out my blog and follow and leave a comment of what you would like to see xx

    ReplyDelete
  15. i really like your blog! maybe we could follow each others?

    http://agaforfashion.blogspot.com/
    http://agaforfashion.blogspot.com/

    http://www.facebook.com/pages/AGNESit/189969121055116

    ReplyDelete
  16. So cute! I have a Rabito on my BB! xo

    ReplyDelete
  17. Hey! I just watched one of your hair tutorials on youtube and thought I'd come and gove your blog a look. I love it!! So nice to find a British blogger too, makes it so much easier when shopping for similar items! =) Mines cupcakecrazykatie.blogspot.com I used to blog a lot more before I started my teacher training! There just aren't enough hours in the day for life haha!! Katie xo

    ReplyDelete
  18. PS - in your profile pic you look a lot like Angel Porrino! xo

    ReplyDelete
  19. haha - love this case!
    I have just discovered your blog and am now following.
    Please check mine out and follow if you like it. ;-)
    http://www.allthingsbeautymake-upandshopping.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. OMG i want an iphone so much!! i have a BB at the moment, i wonder if they do these cases for BB Bolds? will have to check!
    please check out my blog:
    fashionforward93.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. really like your blog:-)
    please check mine out xo

    http://charlmorgan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. i am defiantly getting gone of these when my iPhone arrives!

    www.lizzieashcroft.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. That is soooo cute ! Just checked they havent got the same design for Blackberrys :( http://stylecrazii.blogspot.com/

    ReplyDelete